• EK03

    Hitta äldre kvinnor

    Hej, jag är en 21 årig kille som ser relativt bra ut och har den senaste tiden varit sugen på att träffa äldre kvinnor då jag vill prova något nytt. Men efter några veckors försök har jag inte lyckats, har ni några tips på vad jag kan prova?

    Tack för svaren i förhand :)

  • Svar på tråden Hitta äldre kvinnor
  • Anonym (??)
    EK03 skrev 2024-04-25 16:43:52 följande:
    Jag gillar att prova nya saker så har inget alls emot att träffa någon som är 50+
    Ok då kanske är jag lite konstig. För att jag är 27 åring tjej och tänker aldrig ligga med 21 åring 😅
  • Anonym (L)
    EK03 skrev 2024-04-25 16:38:08 följande:
    Nej tyvärr har jag ingen i kvinna i min närhet jag vill ha de är de jag letar efter. Sen skulle drömmen vara att ha en kk relation. Problemet just nu är bara att hitta kvinnor som är intresserade av en 21 årig kille.
    Ja, 21 år är lite lite. Nu träffade jag min när han bara var 22 och det är faktiskt för ungt. Men, men, han har ju växt till sig vid det här laget. 🙂 

    Tror faktiskt att det är ganska svårt att "hitta" någon bara så där. Det är en del som ska passa in för att det ska funka.
    Tänk på att även om det "bara" är en kk-relation du vill ha finns det risk för starkare känslor som antagligen blir svåra att hantera på grund av åldersskillnaden. 

    Därmed inte sagt att det kan funka ypperligt, det gör det i mitt fall. Även om jag vet att vi båda tycker väldigt mycket om varandra så finns det inte en tanke på mer än vad vi har nu.
  • Anonym (Iam)
    Anonym (??) skrev 2024-04-25 00:27:33 följande:

    Varför vill du träffa äldre kvinna? Menar du 50+ 


    Jag är en äldre kvinna 60 år.
    Alltid haft yngre, från 30 år 

    18 åringar som vill ha sex med äldre. 
    Förstår inte varför. 
    Tjejer 18- 20 år är ju snyggare och attraktiva. 
    Jämfört med en själv, rynkor och kroppen i förfall. 
    BÄST FÖRE DATUM PASSERAT 
         

     
  • Anonym (Hamster)
    EK03 skrev 2024-04-24 19:45:29 följande:
    Hitta äldre kvinnor

    Hej, jag är en 21 årig kille som ser relativt bra ut och har den senaste tiden varit sugen på att träffa äldre kvinnor då jag vill prova något nytt. Men efter några veckors försök har jag inte lyckats, har ni några tips på vad jag kan prova?

    Tack för svaren i förhand :)


    Din mammas polar, din pappas flickvän eller dina polares morsor. Ser du aldrig på porr?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag skulle också ha försökt om vi haft internet när jag var i den åldern. Är nog bara att fortsätta leta på dejtsidor. Happypancake t ex, den är gratis. Många kvinnor som söker yngre.

  • EK03
    Anonym (Iam) skrev 2024-04-26 08:05:20 följande:
    Jag är en äldre kvinna 60 år.
    Alltid haft yngre, från 30 år 

    18 åringar som vill ha sex med äldre. 
    Förstår inte varför. 
    Tjejer 18- 20 år är ju snyggare och attraktiva. 
    Jämfört med en själv, rynkor och kroppen i förfall. 
    BÄST FÖRE DATUM PASSERAT 
         

     
    Aboslut men ibland vill man prova något nytt
  • Anonym (Pizzeria/kinakrog/kvarterspub)

    Ett lokalt hak som säljer alkohol eller nattklubb med 18årsgräns (inte 20 eller 25). Det här är kanske fördomsfullt, men den typen av äldre kvinnor som gillar pojkar i övre tonår/tidig 20 känns igen på att de luktar en mix av cigaretter, alkohol och mycket parfym. De har ofta något kattdjursmönstrat eller zebramönstrat i klädsel eller accessoarer och är mycket oftare 50-60 än 40. Sminkningen är åt dragqueen-hållet.

    Lycka till!

  • Anonym (AB)

    Bodycontact är perfekt för TS. En normal heteroman som försöker hitta en jämnårig kvinna där har det väldigt jobbigt, men det finns väldigt många äldre kvinnor som söker lammkött där. TS borde försöka att hitta någon där tycker jag; då kan man lära känna varandra lite innan man träffas för att se om det känns rätt.

    Sedan kan man ju även prova lyckan som sockerpojke, även om det kan vara lite moraliskt tveksamt. Flört

  • Anonym (AB)
    Anonym (Pizzeria/kinakrog/kvarterspub) skrev 2024-04-26 15:58:58 följande:

    Ett lokalt hak som säljer alkohol eller nattklubb med 18årsgräns (inte 20 eller 25). Det här är kanske fördomsfullt, men den typen av äldre kvinnor som gillar pojkar i övre tonår/tidig 20 känns igen på att de luktar en mix av cigaretter, alkohol och mycket parfym. De har ofta något kattdjursmönstrat eller zebramönstrat i klädsel eller accessoarer och är mycket oftare 50-60 än 40. Sminkningen är åt dragqueen-hållet.

    Lycka till!


    Inga fördomar alls.... Drömmer
Svar på tråden Hitta äldre kvinnor