• USA111

    RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    När man säger saker vill man fan ha respons på det där jövla jobbet inget kul för mig som bor själv och ej har nån att snacka med. när jag sitter och pussar min mobil kan väl nån fråga. Vem pussar du då? får vi se han mm?

  • Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (Eh va?)

    Jag hade nog hållit mig långt borta från en vuxen mycket märklig människa som sitter och pussar på mobilen. Var du påverkad av nåt? Full på jobbet?

    Nej, en sån kuf hade jag inte pratat med mer än jag var tvungen till som kollega. Förhoppningsvis inte alls.

  • Dr Nail
    Anonym (Wa) skrev 2024-05-06 13:47:24 följande:
    Ja man tittar väl. Inte fan hånglar jag upp telefonen iaf 😅
    Det är väl en naturlig reflex...vissa är kanske bättre på att kontrollera den än andra??
  • Anonym (Wa)
    Dr Nail skrev 2024-05-06 14:25:38 följande:
    Det är väl en naturlig reflex...vissa är kanske bättre på att kontrollera den än andra??
    Väx upp
  • Anonym (Va fan)

    Vänta nu. Du sitter och pussar din mobil för att du vill att folk ska fråga vad du gör?

  • Anonym (GA)

    Det anses rätt konstigt att pussa sin telefon, i synnerhet när andra ser. Det är nog av hänsyn till dig de inte säger något. De vill nog inte genera dig genom att påtala att du beter dig udda. 


    Om du vill visa på bilden på telefonen så håll upp den så att de ser och säg (tex): titta på den här söta hästen! Visst är den fin! 

  • Anonym (Ingen dagdrömmare)

    Denna TS, är ca 45 och är arg på sin boendestödjare.
    Den hon kärat ner sig i är en kändis eller kanske c-kändis som ej vet om detta.
    Så att pussa mobilen är så nära som det går att komma.

  • Anonym (Grattis)

    Har du hittat en pojkvän? grattis! Vet att du letat efter en 😊 de andra kanske inte sa något för det är inte så vanligt att pussa på mobilen. 

Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!