• kajsalisa

    Plus igen efter mf/ma

    Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

    Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

  • Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SoMa72

    Ja, SB2011, uppdatera oss snälla... Solig


    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ Lillasyster apr 2014 ♥ ♥ ♥
  • SB2011

    I måndags kl 8.46 föddes lilla Noah! 2140g 44,5cm lång! Han ligger på neo med sin pappa där han har de kämpigt med andningen! Måste ha cpap med syrgas på!

    Själv ligger jag på bb själv utan min bebis å får int ha besök även om jag e själv:( min son där hemma e sjuk me nåt som e väldigt segt å jobbigt så han får vi int träffa nån av oss för inte lille Noah ska bli smittad! Så han bor hos min mormor!

  • LisaVäntar

    Grattis, så fin han är!!! Och vilket fint namn! Synd att han har det jobbigt med andningen, hoppas det vänder snart så ni kan få vara tillsammans hela familjen.. Hur känns kroppen din nu?

  • SoMa72
    SB2011 skrev 2013-12-17 18:10:42 följande:
    I måndags kl 8.46 föddes lilla Noah! 2140g 44,5cm lång! Han ligger på neo med sin pappa där han har de kämpigt med andningen! Måste ha cpap med syrgas på!

    Själv ligger jag på bb själv utan min bebis å får int ha besök även om jag e själv:( min son där hemma e sjuk me nåt som e väldigt segt å jobbigt så han får vi int träffa nån av oss för inte lille Noah ska bli smittad! Så han bor hos min mormor!


    Grattis till lille Noah! Hjärta Jag kan tyvärr inte se nån bild från datorna...
    Hoppas ni kryar på er snabbt allihopa!
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ Lillasyster apr 2014 ♥ ♥ ♥
  • Dag och natt

    Åh grattis till lilla Noah och välkommen till världen! Vad du har behövt gå igenom! Hoppas nu att han får mår bra utanför magen och att andningen blir bättre. Kram på dig!


    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Lillebror Isak 120910 ♥♥♥
  • LisaVäntar

    Han är ju alldeles underbar! Som jag börjar längta efter min!! ;) Skönt att det funkar bättre nu..

  • SB2011

    Tack :)

    Idag är han helt utan syrgas å äter fint på flaskan så sonden ska tas bort idag! Han håller värmen själv!

    Så me tur så får han komma hem till julafton:)

  • SB2011
    LisaVäntar skrev 2013-12-25 11:27:13 följande:

    Hoppas Noah fick komma hem till jul och att alla haft en toppenbra jul!!


    Tyvärr ligger vi ff inne! Får stanna tills fredag men de e pga mig:/ Noah blev utskriven idag!

    Men vi fick ett familjerum över julen iaf så vi va samlade hela familjen! Även om de int blev mycket till jul!

    Hoppas ni hade en underbar jul
  • LisaVäntar

    Va synd, men skönt att ni kunde vara samlade iaf! Hur mår du då? Varför är du fortfarande kvar?

    Jag har börjat få massa sammandragningar och sist jag var på koll hade tappen krympt :-/ Är hemma nu och tar det lugnt, minsta lilla får jag sammandragningar av.. Nästa koll på fredag.

  • SB2011

    Hur går de för er här inne?

    Själv är jag äntligen hemma! Fick åka in en sväng till pga infektion i livmodern å svårt att kissa!! Men nu börjar man komma in i vardagen igen!

  • LisaVäntar

    Mår du bra nu då och hämtat dig från graviditeten?

    Det är upp och ner, helt sjukskriven och ska inte jobba mer. Låg inne halva förra veckan eftersom jag har mycket sd och tappen påverkas av det. Soffläge hemma nu och ny koll imorgon, hoppas det inte blivit värre!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma