• Anonym (Kaffedraken)

    Är män desperata?

    Och sätter på vad som helst?

    Jag träffade en 25 år yngre tjej. Jag är man och hade inte legat på 12 år då. 14 år, då hon 2 år senare berättade att hon velat, och att hon ändå ville ses. Hon skickade bild på sina bröst. Första gången vi sågs så hade hon urringat. Hon var söt. Jag borde ju ha kastat mig över henne. Inte ens när hon senare erbjöd sig så tackade jag ja. Covid härjade då, och jag var inte så desperat som många säger att män är, speciellt när han får chansen med unga tjejer.

  • Svar på tråden Är män desperata?
  • Anonym (är det så?)
    Anonym (Men?) skrev 2024-04-24 21:56:27 följande:
    Vad är det för stolpskott till "man". 
    Man ska i alla fall respektera sin kvinna/partner oavsett känslor.
    Ja, ger dig rätt i att man ska respektera sin kvinna/partner. Överdriven kritik kan göra vem som helst självkritisk eller neurotisk. En jargong mest tänker jag.  
  • Anonym (Sad truth)
    wgerergwgerf skrev 2024-04-25 23:22:07 följande:

    HAR DU INTE HAFT SEX PÅ 12 ÅR jag skulle ha tagit livet av mig 


    Jag (kvinna) hade lätt klarat mig utan sex i 20 år men slipper aldrig undan.
  • Auditanne
    Anonym (Sad truth) skrev 2024-04-26 00:12:59 följande:
    Jag (kvinna) hade lätt klarat mig utan sex i 20 år men slipper aldrig undan.
    Jag har klarat mig i snart 44 år. Men så är jag ingen desperat man heller. Män borde sluta upp med att vara så förtvivlade över saken. Det är bara en simpel kroppslig akt. Utan kärlek betyder den inte mycket.

    Kärlek kan man dessutom få överallt utanför en relation. Romantiska förhållanden är inte viktigare än vänskap och kärleken från familjen. 
  • Anonym (Oh my god)
    Auditanne skrev 2024-04-26 00:28:26 följande:
    Jag har klarat mig i snart 44 år. Men så är jag ingen desperat man heller. Män borde sluta upp med att vara så förtvivlade över saken. Det är bara en simpel kroppslig akt. Utan kärlek betyder den inte mycket.

    Kärlek kan man dessutom få överallt utanför en relation. Romantiska förhållanden är inte viktigare än vänskap och kärleken från familjen. 

    Jag reflekterar mest över att du som kvinna varit utan sex i 44år, men har inga problem med att ge råd till män i olika trådar om relationer etc.

    Om en man inte haft sex på 44år, skulle man lyssna på denna gällande relationer och frågor om män och kvinnor?

  • Auditanne
    Anonym (Oh my god) skrev 2024-04-26 05:38:40 följande:

    Jag reflekterar mest över att du som kvinna varit utan sex i 44år, men har inga problem med att ge råd till män i olika trådar om relationer etc.

    Om en man inte haft sex på 44år, skulle man lyssna på denna gällande relationer och frågor om män och kvinnor?


    Var lagom spydig du. Jag vet redan att män är mer sexfixerade än kvinnor. Detta förtar inte någon av mina tidigare poänger. 
  • Auditanne
    Auditanne skrev 2024-04-26 05:46:16 följande:
    Var lagom spydig du. Jag vet redan att män är mer sexfixerade än kvinnor. Detta förtar inte någon av mina tidigare poänger. 
    Och dessutom - mina råd skiljer sig inte nämnvärt från de som kommer från kvinnor i romantiska relationer eller de som haft relationer till män. 

    Det är liksom inte avancerat på kärnfysiknivå att fatta vad kvinnor behöver i en relation och hur män bör bete sig för att framstå som attraktiva.
  • Anonym (Oh my god)
    Auditanne skrev 2024-04-26 05:46:16 följande:
    Var lagom spydig du. Jag vet redan att män är mer sexfixerade än kvinnor. Detta förtar inte någon av mina tidigare poänger. 
    Men det faller lite platt om man själv inte haft ett fungerande förhållande inkluderat ett sexliv på mycket länge. Om en man inte träffat en kvinna på 44år, skulle du då tänka att han är en man som har koll på relationer?
  • Auditanne
    Anonym (Oh my god) skrev 2024-04-26 15:59:56 följande:
    Men det faller lite platt om man själv inte haft ett fungerande förhållande inkluderat ett sexliv på mycket länge. Om en man inte träffat en kvinna på 44år, skulle du då tänka att han är en man som har koll på relationer?
    Nej, det faller sig inte platt då jag besitter vanlig social kompetens vilket knappast kan sägas om de incels som hänger härinne och aldrig haft en relation.
  • Anonym (Men?)
    Auditanne skrev 2024-04-26 16:29:57 följande:
    Nej, det faller sig inte platt då jag besitter vanlig social kompetens vilket knappast kan sägas om de incels som hänger härinne och aldrig haft en relation.
    Snubbar verkar ha en klar tendens att bli jävligt äckliga när de är desperata.
    Däremot skulle jag inte alls lyssna på en kvinna som valt bort intimitet så länge. Ser inte alls dina svar som goda råd utan bara som eget tyckande.
  • Anonym (Oh my god)
    Auditanne skrev 2024-04-26 16:29:57 följande:
    Nej, det faller sig inte platt då jag besitter vanlig social kompetens vilket knappast kan sägas om de incels som hänger härinne och aldrig haft en relation.
    Det faller visst platt, du förstår det bara inte.
  • Core
    Anonym (C) skrev 2024-04-25 22:16:09 följande:
    Tack för omtanken. Gift sedan dinosauriernas tid. 
    Ja, jo, men uppenbarligen har du bildat din uppfattning nånstans, så de män du omges av är uppenbarligen patrasket. Så jag beklagar således din livssituation
  • Auditanne
    Anonym (Oh my god) skrev 2024-04-28 15:28:36 följande:
    Det faller visst platt, du förstår det bara inte.
    Jo, jag förstår alldeles utmärkt.
  • Auditanne
    Anonym (Men?) skrev 2024-04-26 16:41:34 följande:
    Snubbar verkar ha en klar tendens att bli jävligt äckliga när de är desperata.
    Däremot skulle jag inte alls lyssna på en kvinna som valt bort intimitet så länge. Ser inte alls dina svar som goda råd utan bara som eget tyckande.
    Mina råd ser precis ut som alla övriga kvinnors råd så jo, har redan den insikt som behövs i ämnet.
  • Anonym (Men?)

    Om män är desperata?? Kolla tråden om nakna miljöaktivister i Mall of Scandinavia. En bild visar en naken kvinna och vips kommer en kommentar om att hon är orakad och vem hon kan vara. Sjukt!
    Frågan är om man är desperat eller har mentala problem?

  • Anonym (C)
    Core skrev 2024-04-28 15:46:13 följande:
    Ja, jo, men uppenbarligen har du bildat din uppfattning nånstans, så de män du omges av är uppenbarligen patrasket. Så jag beklagar således din livssituation
    Sett allt för mycket av båda könens desperation. 5-i-3 ragget osv. Desperata att få ett släp hem. Bäst är väl ändå när två med samma önskan hookar upp. Har en del erfarenhet att se det sociala spelen under ett gäng timmar. En bartender får höra och se ett och annat. För all del övervägande roliga och härliga människor. 
  • Anonym (Men?)
    Anonym (C) skrev 2024-04-28 17:29:46 följande:
    Sett allt för mycket av båda könens desperation. 5-i-3 ragget osv. Desperata att få ett släp hem. Bäst är väl ändå när två med samma önskan hookar upp. Har en del erfarenhet att se det sociala spelen under ett gäng timmar. En bartender får höra och se ett och annat. För all del övervägande roliga och härliga människor. 
    Haha, tror säkert att de i baren får se ett och annat. Mitt rekord var i en pianobar när en något äldre blondin verkade jävligt på att få åka lite, 
    Vände mig bort några sekunder - hon var borta? Visade sig att hon var så packad att hon inte grejade att sitta på en barstol ens. Hon låg i en hög på golvet. Gick hem själv.
  • Anonym (Den riktiga Draken)
    Auditanne skrev 2024-04-26 16:29:57 följande:
    Nej, det faller sig inte platt då jag besitter vanlig social kompetens vilket knappast kan sägas om de incels som hänger härinne och aldrig haft en relation.
    Skrattande
  • Anonym (Sad truth)
    Anonym (Men?) skrev 2024-04-28 19:26:19 följande:
    Haha, tror säkert att de i baren får se ett och annat. Mitt rekord var i en pianobar när en något äldre blondin verkade jävligt på att få åka lite, 
    Vände mig bort några sekunder - hon var borta? Visade sig att hon var så packad att hon inte grejade att sitta på en barstol ens. Hon låg i en hög på golvet. Gick hem själv.
    Haha det var kul 😂
  • Anonym (Men?)
    Anonym (Sad truth) skrev 2024-04-28 21:42:46 följande:
    Haha det var kul 😂
    Jo det var ett ganska rejält bottennapp kan jag tycka. Men - trots att det blivit blårök några gånger så har antalet lyckade gånger klart vägt upp.
Svar på tråden Är män desperata?