• USA111

    RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    När man säger saker vill man fan ha respons på det där jövla jobbet inget kul för mig som bor själv och ej har nån att snacka med. när jag sitter och pussar min mobil kan väl nån fråga. Vem pussar du då? får vi se han mm?

  • Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (GA)
    USA111 skrev 2024-05-06 20:07:24 följande:

    Jo man får pussa söt bild i mobilen


    Självklart får man det. Men är man vuxen kommer många andra att tycka att man beter sig lite märkligt. 
  • Eurydike
    USA111 skrev 2024-05-06 20:07:02 följande:

    Presic man lyssnar och ger respons inte sitter och grymtar när man säger nått


    Trist, såklart! Men har du funderat på varför deras reaktioner är viktiga? 😊
  • Eurydike
    USA111 skrev 2024-05-06 20:07:24 följande:

    Jo man får pussa söt bild i mobilen


    Jag brukar pussa en bild på min katt, men den bilden är inte i mobilen 😻
  • Dr Nail
    USA111 skrev 2024-05-06 20:07:24 följande:

    Jo man får pussa söt bild i mobilen


    Man får! Alla gör det, de som säger motsatsen gör det dubbelt så mycket. Uppfriskande att möta nån som är öppen. Du är bäst!
  • Anonym (Va fan)
    USA111 skrev 2024-05-07 16:37:06 följande:

    VIll ha vänner so m bryr sig


    Hur visar du att du bryr dig om dina kollegor då?
  • Anonym (GA)
    USA111 skrev 2024-05-07 16:37:06 följande:

    VIll ha vänner so m bryr sig


    Så klart! Hur gör du för att visa andra att du bryr dig om dem? Ofta är det så att om man bryr sig om någon så bryr de sig tillbaka. 
  • Anonym (jaha)
    USA111 skrev 2024-05-06 12:16:34 följande:
    RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    När man säger saker vill man fan ha respons på det där jövla jobbet inget kul för mig som bor själv och ej har nån att snacka med. när jag sitter och pussar min mobil kan väl nån fråga. Vem pussar du då? får vi se han mm?


    Tja, om det är respons du vill ha så ska du väl säga det till den du vill ha respons av, att gnälla på FL lär ju inte hjälpa mycket
  • Anonym
    USA111 skrev 2024-05-07 16:37:06 följande:

    VIll ha vänner so m bryr sig


    Det är klart att du vill. Det förstår jag och det vill vi alla. Du har också tidigare uttryckt att du vill lära känna någon eller några kollegor mer privat, som vänner.
    Tyvärr är den krassa sanningen nog att du får börja göra tvärtom, jämfört med hur du verkar bete dig idag.
    Om du visar intresse och verkar bry dig om folk i din närhet, kommer du att få kompisar att hänga med.
    Att ägna all uppmärksamhet åt mobilen och till och med pussa den framför kollegorna har dessvärre motsatt effekt.

    (För den oinsatte: Ovan inlägg är ett skolexempel på "Onödiga pärlor för ...ähum... under påverkan av tillfällig, spontan altruism. Det annalkande missförståndet är garanterat. Använd gärna i undervisningen.)
Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!