• Litenmenhård

    Här är vi alla vänner.

    Hej och välkommen.

    Slå dig ner och känn dig som hemma.

    Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

    Kom ihåg att hålla god ton!


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Disa35 skrev 2024-05-07 16:38:13 följande:
    Bara bra. Själv då?
    Spännande Glad

    Store grabben har börjat kolla på videor med hamstrar här hemma, så jag gör mig beredd på framtida tjat om husdjur. Bring it on...
    Jo, tack. Livet rullar på som vanligt. Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

    It's been seven hours and fifteen days since you took uour love away. *Ylar*.


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

    På ett sätt är jag glad att jag inte har en flickvän, för hur skulle jag annars hinna med alla mina projekt?


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Mortiscia80

    De nätter när man som bäst behöver sömnen så går det bara inte... Sov sammanlagt fyra timmar igår och har en viktig dag imorgon, inte en blund hittills. Någon mer som är vaken?

  • Auditanne
    Mortiscia80 skrev 2024-05-10 01:26:55 följande:

    De nätter när man som bäst behöver sömnen så går det bara inte... Sov sammanlagt fyra timmar igår och har en viktig dag imorgon, inte en blund hittills. Någon mer som är vaken?


    Ja, men jag har druckit kaffe rätt nyligen också. Plus energidryck i eftermiddags så detta sammanlagt räcker nog för att hålla en vaken till lunch typ. 
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-05-10 01:26:55 följande:

    De nätter när man som bäst behöver sömnen så går det bara inte... Sov sammanlagt fyra timmar igår och har en viktig dag imorgon, inte en blund hittills. Någon mer som är vaken?


    Här är en till! Nu går jag igenom allt hemskt som jag kan komma på, som en punktlista jag bockar av. Vad är det för fel på hjärnan egentligen, som hellre ägnar sig åt självplågeri än en god natts sömn? 🤯 Men det är som du säger, när man behöver sömnen som bäst står den icke att finna. Håller tummarna för att du har somnat vid det här laget!
  • Eurydike
    Auditanne skrev 2024-05-10 01:57:37 följande:
    Ja, men jag har druckit kaffe rätt nyligen också. Plus energidryck i eftermiddags så detta sammanlagt räcker nog för att hålla en vaken till lunch typ. 
    Jag tog också ett återfall med kaffe idag och just då kändes det som en utmärkt idé, men det var det inte 😖 Hoppas du slipper vara vaken till lunch och somnar före frukost, eller helst ännu tidigare 🥺
  • Auditanne
    Eurydike skrev 2024-05-10 02:23:32 följande:
    Här är en till! Nu går jag igenom allt hemskt som jag kan komma på, som en punktlista jag bockar av. Vad är det för fel på hjärnan egentligen, som hellre ägnar sig åt självplågeri än en god natts sömn? 🤯 Men det är som du säger, när man behöver sömnen som bäst står den icke att finna. Håller tummarna för att du har somnat vid det här laget!
    En magnesiumtablett tillsammans med en Lunixen (receptfritt lugnande medel) brukar få mig trött så man kan sova tungt och länge. Ett tips till er om ni dras med regelbunden sömnsvårighet. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.