• Pellegrino

    Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

    Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

    Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

    www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

    Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

    Bra forum för plastikintresserade:

    plastikkirurgi.mylava.net/

    Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

    Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

    Del 2 av tråden hittar man här:

    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

  • Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • jennie ellie

    Hej igen tjejer.
    Kan ni inte regga er här på denna länk och reccencera de kliniker och läkare ni gjort ingrepp hos, det är en sida med bara kliniker och man kan läsa om reaktioner från de som varit hos de olika läkarna i hela sverige, toppen att kunna kolla kliniken och läkarens rykte innan.

    www.kosmedics.se/sok.php

  • pontiac

    jennie ellie skrev 2008-02-12 18:54:53 följande:


    Hej igen tjejer.Kan ni inte regga er här på denna länk och reccencera de kliniker och läkare ni gjort ingrepp hos, det är en sida med bara kliniker och man kan läsa om reaktioner från de som varit hos de olika läkarna i hela sverige, toppen att kunna kolla kliniken och läkarens rykte innan.www.kosmedics.se/sok.php
    klart!
  • Attityde
    minimalin skrev 2008-02-11 21:34:46 följande:
    Mmm, man är ju inte på sjukhus direkt heller... finns det akutvårdspersonal där som räddar en om hjärtat stannar? Nej, jag får hellre några sprutor i tuttarna och en stesolid..
    Hm spruta i tuttarn och stesolid ?? nä visst får de gärna spruta och ge tabletter om de vill men ärligt talat vill jag nog hellre bli sövd, lite feg vill inte höra och veta.... gjorde en op med lokal bedövning när jag var 10år ( opererade in öronen, såg ut som en vingmutter ) usch kommer fortafarnde ihåg det i detalj, e 29 nu så det satte sina spår
  • Bellahhh
    minimalin skrev 2008-02-12 09:53:00 följande:
    Ja, eftersom man har barn så måste man ju kolla så att man inte dör på operationsbordet liksom... man kan ju börja blöda, få låg puls, vad som helst...Men jag är fortfarande nyfiken på om priset blir lägre om man skippar narkosen?Någon som vet det?
    narkosen kostar ca 4.000 men bedövningsmedel kostar ju också.
    Min familj är finast
  • engeln83

    fick ett brev i fredags att min tid på scanstad klinken blivit avbokad, skulle vart där igår.
    men ringde citadell igår o fick en tid samma dag i landskrona hos Tuve mårtensson, nån som gjort hos honom?
    så nu vet jag hur allt kommer bli känns bra men endå jobbigt..

  • Viffy

    engeln83: Så det blev citadell till slut iallafall Dom är kanon! Jag hade ju Peter Cosmo men har hört gott om Tuve Mårtensson också. Ska du göra lyft också?

  • Lyckligast i världen

    40.000 kr...


    engeln83 skrev 2008-02-13 11:24:17 följande:
    ni som gjort lyft + förstoring vad har ni betalat?
  • engeln83

    viffy: ja tyvärr blir de lyft för att dom ska kunna bli bäst så behövdes lyft ...men men hade mina aningar :p

  • Iluna

    Hittade en sida där man kunde åka till estland för att göra en bröst förstoring. är det någon som har gjort de eller vet om et är bra?? är såå mycket billigare..men kanske det är för stor risk att åka dit att göra det?

  • Meddelande borttaget
  • eqiholefaps

    När jag skulle operera mig så var jag jättenervös men fick en massa hjälp på sidan plastikinfo.se. De har en massa information om plastikoperationer och en jättestor frågebank. Jag mailade in ett par frågor som jag undrade över och fick superseriösa svar. Lägg till den på listan.

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3