• Snickarn47

    Tjejen tände enormt på smisk.

    Hej

    Har ett fantastiskt sexliv med min sambo och vi utforskar de vi har lust med .

    Jag har förstått att hon gillar hårdare tag och försiktigt efterlyst smisk och hårdare tag än vi redan har .

    Inatt red hon mig och när hon böjde sig fram över mig med kuken fortfarande i sig så daskade jag till rejält med handflatan och såg hur hon fröst till och stannade upp med njutning , jag tänkte att lika bra att testa medans hon är på så jag gav henne en hårdare dask och ytterligare en snabbt där på och hon blev som förbytt och galen i sin orgssm .

    Trodde hon skulle slita håret av mitt bröst när hennes händer knep tag i mitt brösthår.

    Hennes ansikte fick ett utryck jag aldrig sett förut och hon kom i en galen orgasm .

    Häftigt men nästan så det blev läskigt

    Så nu undrar jag om nån kvinna här kan förklara vad som händer vid smisk .

    Min tjej har svårt att förklara vad som händer bara att hon gillar det jäkligt mycket .

    Så nu blir de rejält hårda tag en stund framöver

  • Svar på tråden Tjejen tände enormt på smisk.
  • Anonym (ung kvinna)
    Doc H skrev 2019-01-12 14:04:53 följande:

    Du vill ha regler att följa, någon som styr upp dig?

    Någon som ger dig beröm och uppskattning när du gör rätt?

    Någon som straffar dig när du går över gränsen, är olydig och uppför dig dåligt?

    Men du har aldrig fått smaka på en rejäl omgång smisk?

    Ingen som straffat dig?

    Då är det nog dags att du får prova på lite ordentlig smisk?

    Och sen bestämmer dig för hur du vill gå vidare?

    Du verkar inte nöjd med din nuvarande situation och din partner verkar ta dig för givet?


    Ja, precis. Det som han inte uppskattar allt jag gör för honom och det är mycket.

    Japp! Oftast är jag väldigt trevlig och uppför mig bra, men ibland kan jag bli grining om jag inte får som jag vill. Då skulle jag vilja bli påmind om vad som väntar om jag fortsätter vara på det viset :) nej, jag har aldrig fått rejält med smisk. Har fått någon gång som förspel och det är ju fantastiskt. Ingen har någonsin straffat mig och ibland känner jag att jag behöver den uppmärksamheten, så jag vet att han bryr sig i mig. Typ bara få en order om att böja mig fram över köksbordet och räkna bältslagen och berätta varför jag förtjänar det.

    Mm det är verkligen dags för mig att få det..

    Det känns som att han tar mig för givet och jag vet bara inte hur jag ska gå vidare.
  • Danniboy
    Anonym (ung kvinna) skrev 2019-01-12 17:11:03 följande:
    Ja, precis. Det som han inte uppskattar allt jag gör för honom och det är mycket.

    Japp! Oftast är jag väldigt trevlig och uppför mig bra, men ibland kan jag bli grining om jag inte får som jag vill. Då skulle jag vilja bli påmind om vad som väntar om jag fortsätter vara på det viset :) nej, jag har aldrig fått rejält med smisk. Har fått någon gång som förspel och det är ju fantastiskt. Ingen har någonsin straffat mig och ibland känner jag att jag behöver den uppmärksamheten, så jag vet att han bryr sig i mig. Typ bara få en order om att böja mig fram över köksbordet och räkna bältslagen och berätta varför jag förtjänar det.

    Mm det är verkligen dags för mig att få det..

    Det känns som att han tar mig för givet och jag vet bara inte hur jag ska gå vidare.

    Av att döma av det du skrivit är det uppenbart att du söker något du inte har just nu. Du vill ha en riktig man i ditt liv som bryr sig om dina behov, inget konstigt. Jag har svårt att förstå mig på killar som bortser från deras tjejers sexuella behov. Få saker i livet - om något - är mer upphetsande än att se en tjej njuta och stöna då hon får sina sexuella behov tillfredsställda. Det finns lite jag Inte skulle göra för att se tjejen jag är intim med nå nirvana. Skulle i princip gjort vad som helst förutom cuckolding och det alltför sadistiska och extrema. Aggressivt och passionerat sex är en av dom mest ultimata klimaxen, utan tvekan.


     


    I vilket fall som helst låter du som en underbar brud. Framförallt sexuellt, men även på andra sätt. En ung, fräsch och snygg man som sätter dina behov först verkar vara precis det du behöver. När du väl fått nog av din nuvarande pojkvän som negligerar dina sexuella behov är du välkommen att skriva till mig.

  • Doc H
    Anonym (ung kvinna) skrev 2019-01-12 17:11:03 följande:

    Ja, precis. Det som han inte uppskattar allt jag gör för honom och det är mycket.

    Japp! Oftast är jag väldigt trevlig och uppför mig bra, men ibland kan jag bli grining om jag inte får som jag vill. Då skulle jag vilja bli påmind om vad som väntar om jag fortsätter vara på det viset :) nej, jag har aldrig fått rejält med smisk. Har fått någon gång som förspel och det är ju fantastiskt. Ingen har någonsin straffat mig och ibland känner jag att jag behöver den uppmärksamheten, så jag vet att han bryr sig i mig. Typ bara få en order om att böja mig fram över köksbordet och räkna bältslagen och berätta varför jag förtjänar det.

    Mm det är verkligen dags för mig att få det..

    Det känns som att han tar mig för givet och jag vet bara inte hur jag ska gå vidare.


    Du har en frustration som du borde ta tag i

    Prata med honom, förklara hur du känner dig ouppskattad?

    Att du gör så mycket för honom och inte får något tillbaka för

    Du har tänkt och fantiserat runt dina "straff" och dina behov

    Du vet vad du vill ha?

    Du vill ha smisk och bli "utelämnad"

    Men vad vill du ha mer, efter dina straff?

    Vill du bli tillfredsställad med oralsex och eller tagen hårt?

    Eller vill du ha tröst och få uppskattning och omsorg direkt?

    Du får se till att prata med honom?

    Eller hitta en annan lösning på dina frustrationer?
  • sugenkille6969
    Anonym (ung kvinna) skrev 2019-01-12 17:11:03 följande:

    Ja, precis. Det som han inte uppskattar allt jag gör för honom och det är mycket.

    Japp! Oftast är jag väldigt trevlig och uppför mig bra, men ibland kan jag bli grining om jag inte får som jag vill. Då skulle jag vilja bli påmind om vad som väntar om jag fortsätter vara på det viset :) nej, jag har aldrig fått rejält med smisk. Har fått någon gång som förspel och det är ju fantastiskt. Ingen har någonsin straffat mig och ibland känner jag att jag behöver den uppmärksamheten, så jag vet att han bryr sig i mig. Typ bara få en order om att böja mig fram över köksbordet och räkna bältslagen och berätta varför jag förtjänar det.

    Mm det är verkligen dags för mig att få det..

    Det känns som att han tar mig för givet och jag vet bara inte hur jag ska gå vidare.


    Skriv gärna till mig om du behöver...
  • Anonym (Rytten)

    Hård sex kräver rätt utförare, är du på riktigt dominant rent psykiskt, då kan det bli jävligt bra hård sex. I sängen kommer mycket av det undermedvetna fram, en undergiven tex, det går inte att spela undergiven.. man är det.

    En dominant spelar inte.. man känner sig dominant.

    Du har kanske visat henne din inre dominanta sida, det är sexigt i sängen.. jag gillar iof inte smisk, mer två stadiga händer som håller tag om höfterna.

  • Anonym (ung kvinna)
    Danniboy skrev 2019-01-12 21:12:57 följande:

    Av att döma av det du skrivit är det uppenbart att du söker något du inte har just nu. Du vill ha en riktig man i ditt liv som bryr sig om dina behov, inget konstigt. Jag har svårt att förstå mig på killar som bortser från deras tjejers sexuella behov. Få saker i livet - om något - är mer upphetsande än att se en tjej njuta och stöna då hon får sina sexuella behov tillfredsställda. Det finns lite jag Inte skulle göra för att se tjejen jag är intim med nå nirvana. Skulle i princip gjort vad som helst förutom cuckolding och det alltför sadistiska och extrema. Aggressivt och passionerat sex är en av dom mest ultimata klimaxen, utan tvekan.

     

    I vilket fall som helst låter du som en underbar brud. Framförallt sexuellt, men även på andra sätt. En ung, fräsch och snygg man som sätter dina behov först verkar vara precis det du behöver. När du väl fått nog av din nuvarande pojkvän som negligerar dina sexuella behov är du välkommen att skriva till mig.


    Vad glad jag blir att du förstår! :)

    Jag är sugen på sex väldigt ofta och håller med dig om att aggressivt och passionerat sex är det absolut bästa!! Jag vill dessutom ha det ÄNNU mer när jag vet att jag inte får det..

    Haha tack! Ska absolut ha dig i åtanke ;)
  • Danniboy
    Anonym (ung kvinna) skrev 2019-01-13 22:39:05 följande:
    Vad glad jag blir att du förstår! :)

    Jag är sugen på sex väldigt ofta och håller med dig om att aggressivt och passionerat sex är det absolut bästa!! Jag vill dessutom ha det ÄNNU mer när jag vet att jag inte får det..

    Haha tack! Ska absolut ha dig i åtanke ;)
    Man vill ha det man inte kan få. ;)
  • Danniboy
    Anonym (ung kvinna) skrev 2019-01-13 22:39:05 följande:
    Jag vill dessutom ha det ÄNNU mer när jag vet att jag inte får det..

    Mitt tidigare meddelande var menat som svar på detta, men fick tummen ned av nån anledning. Bekräftade mardrömmar inatt. Gråter


    Skämt åsido - Med tanke på att ni ändå har varit tillsammans i 7 år vill jag försöka hjälpa dig/er. Måhända att du redan provat dessa saker med tanke på hur länge ni varit tillsammans, men vi kör ändå:


    1. Fråga om han vill rollspela. Spelar han en roll är det tekniskt sätt inte han själv som gör sakerna du vill att han ska göra, utan hans karaktär.


    2. Fråga vad hans vildaste fantasi är. Säg att du kan uppfylla hans snuskigaste fantasi (givet att det är inom dina egna ramar) om han uppfyller din. Win-win.


    3. Säger han nej på 1 och 2 får du (vilket hade varit konstigt då de flesta killar drömmar om något sådant) ta saken i egna händer. Kåta upp honom som bara den. Sukta honom en hel dag med din kropp, men ge honom inget. Ett idealiskt scenario är om ni planerar att gå ut en kväll, så du kan ta på dig något du vet att han går igång på. Kanske hans favoritklänning, och dina sexigaste underkläder. När ni kommer hem från utekvällen suktar du honom lite mer med din kropp. Efter ett tag frågar du honom " hur tycker du jag ser ut i den här klänningen?", sen när han svarat tar du av dig klänningen och när du står där i bara underkläder frågar du " hur tycker du jag ser ut nu då?", sen går du långsamt fram till honom och slurpar i dig hans kuk. Tanken med detta är att han nästan ska sprängas av kåthet så att han hängiver hela sin uppmärksamhet på dig, och gör ALLT för att tillfredsställa dig.


     


    Nu ska vi inte kapa TS tråd här. Om du provar eller har provat på detta, skriv privat och berätta hur det gick. Lycka till. =)


     


     

  • Anonym (Danskmannen)
    Doc H skrev 2019-01-12 14:04:53 följande:
    Du vill ha regler att följa, någon som styr upp dig?

    Någon som ger dig beröm och uppskattning när du gör rätt?

    Någon som straffar dig när du går över gränsen, är olydig och uppför dig dåligt?

    Men du har aldrig fått smaka på en rejäl omgång smisk?

    Ingen som straffat dig?

    Då är det nog dags att du får prova på lite ordentlig smisk?

    Och sen bestämmer dig för hur du vill gå vidare?

    Du verkar inte nöjd med din nuvarande situation och din partner verkar ta dig för givet?
    Första gången min tjej (senere min fru) fik reelt med smisk på bara stjärten van efter vi kom hjem efter en tur i byen, Hon var jaloux fordi jeg hade visst en annen kvinno för mycket opmærksomhed (det var en fælles ven, som nyligern hade mistet sin killa - och kun for at trøste hende). Da vi kom hjem och veninnen var gått begyndte hon att gi mig örfiler, och hon blev ved da jag truede henne med smisk hvis hon ikke stoppede. Da hon inte stoppede, kom hon over knëne mina med bara stjärten i vejret och fikk sit livs længste och  hårdeste gång smisk-

    Selvom hon græd mycket och  och lovede at ophøre med sitt jalousianfald, så  smisken virkede godt, ochså med trøst, kærtegn og dejlig forsoningssex, var det ikke noget vi gentog. Hon tyckte att det hade gjort jätteondt och tändte på kærtegn och forsoning, inte på selve smisket. Hon dfick dog endenu et par endefulde i de treti år vi levede ihop, med samme resultat - men stadig som straf och icke som optakt till sex, for hun brød sig bestemt icke om selve smisket, men kun det der fulgte med i form af nærhed og forsoningssex. Hon døde desværre som 50-årig, och jag savner henne stadig.
  • Danskmannen
    Anonym (ung kvinna) skrev 2019-01-12 11:43:23 följande:
    Jag hade nog uppskattat det! :) det kanske låter så sjukt men jag har länge velat få en örfil
    Det forstår jeg ikke, Jeg har selv givet min kone en ordentlig gang smisk på bara stjärten, fordi hon kørte bil efter alkohol. Hun brød sig ikke om at få smisk, men bakefter var hon endnu mere oplagt til sex end ellers, och det var da helle ikke
    sidste gang hun kom over knæene och fik smisk på bara stjärten. Når tjejer blir tændt på det har det noget med endorfiner och intimitet att gøre.Men lussinger eller örfilar kan jag icke forstå, att en kvinde kan blive tændt på. Je3g er bestemt ikke fordømmende, men bare nysgerrig - hvad er der sexet ved ørefigner?
  • Anonym (T)
    Anonym (Smmmmisk) skrev 2023-09-05 10:44:39 följande:
    Kul bild! Har haft flera tjejer liggandes över knät på samma sätt. 
  • Anonym (Smmmmisk)
    Anonym (T) skrev 2023-09-05 18:16:18 följande:
    Kul bild! Har haft flera tjejer liggandes över knät på samma sätt. 
    Solig
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Smmmmisk) skrev 2023-09-05 10:44:39 följande:
    Trevlig smiskteckning. Undrar om det är därför alla amerikanska sovrum har en avlång vadderad pall i änden av dubbelsängen. En smiskbädd?
  • Anonym (Smmmmisk)
    KimLinnefeldt skrev 2023-09-06 14:27:21 följande:
    Trevlig smiskteckning. Undrar om det är därför alla amerikanska sovrum har en avlång vadderad pall i änden av dubbelsängen. En smiskbädd?
    Pallen öppnar upp för skön lek 
  • Anonym (hästspö)

    Jag och gumman brukar leka lite, ja har med åren märkt att dom ja ökar smisket så hon börjar gråta blir allt mycket bättre efteråt. Nu har vi testat mycket leksaker men märkt att ett häst spö funkar bäst...

  • Anonym (G)

    Alla tje jag har haft har gillat smisk, 
    min fru var jag osäker på i början alltså när vi blev ett par.

    Började lätt såg hur hon njöt och nu är de hårt som gäller, njuter till fullo 

  • Maja2003
    Anonym (Smmmmisk) skrev 2023-09-05 10:44:39 följande:
    Smisk kräver dominanta män, annars blir det avtändande direkt. Svenska män brukar vara extremt dåliga på dominans, tyvärr.
Svar på tråden Tjejen tände enormt på smisk.