• Husqvarna

    Börjat se upphetsande kvinnor överallt

    Halloj.

    Senaste 6 -12 månaderna så har mött flera tjejer i olika sammanhang, på jobbet, barnens fotbollsträningar osv. som jag blir attraherad av. Fantiserar om sexuella relationer. Kan även drömma rena sexdrömmar.

    har levt i relation i 10+ år och har två barn och har ett fungerande sexliv. Kanske inte det mest spännande men jag ska verkligen inte klaga. Börjar närma mig 40 och fantiserar/drömmer men också dagdrömmer om andra tjejer. 

    Är det fler som upplever samma sak på "äldre" dar eller är det den förbjudna frukten som är dragningskraften? och vad gör man åt den då? låta lusten ta över och vara otrogen eller försöka streta emot?

  • Svar på tråden Börjat se upphetsande kvinnor överallt
  • Anonym (M)
    Anonym (l) skrev 2024-04-28 17:15:22 följande:
    lägg upp en bild så vi får se sannolikheten att du lyckats med det själv?
    Det är inte mig som tråden handlar om och jag trånar inte efter kvinnor på stan, är själv kvinna dessutom
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (M)
    Anonym (l) skrev 2024-04-28 17:36:09 följande:
    Är precis det som jag misstänkte.. Sluta snacka o lägg upp en bild så att vi får se hur stor "Catch" du är....
    Varför skulle jag, aldrig påstått att jag är nån ?catch? för kvinnor
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Lovebird)

    Jag befinner mig i samma sits som du, fast jag är kvinna. 


    44 år och lever också en relation sedan 10+ år där vi har barn ihop. Jag kan stundtals uppleva att längtan efter en romans blir så pass stor att jag nästan får ont i kroppen. Känner mig så livfull än och har många tankar på om detta är vad livetype ut på, där jag ska vara etc. Har svårt att förlika mig med tanken på att aldrig mer få uppleva smärtsamt ljuvlig förälskelse, spänningen precis när man tar mod till sig att närma en helt ny man på det sättet eller för den delen allting med nyhetens behag (för det är ju så gudomligt!). 

    Jag kan komma på mig själv med att leva mig in i karaktärer i filmer eller serier där romantiken svallar. Detta är olidligt! Jag vet inte heller vad jag ska göra åt det, men jag behöver få känna mig levande vilket jag inte gör när det är såhär. Det finns så mycket uppdämd längtan inom mig och jag behöver få leva ut den innan jag blir galen. Har aldrig varit otrogen, men... suck? 

  • Anonym (M)
    Anonym (Man) skrev 2024-04-28 17:16:15 följande:
    Nej, men inbillar mig inget annat heller,
    Då blir det i så fall inte mycket att fundera på än att inte vara otrogen...är ju lite det tråden handlar om tänkte jag, vara otrogen eller ej. Ni måste ju kunna attrahera någon av de ni spanar in till att börja med
  • Anonym (Lovebird)
    Husqvarna skrev 2024-04-24 05:23:30 följande:
    målet är väl att äta kakan men endå ha den kvar, dock är detta helt omöjligt.
    Mm, precis så 🙈
  • Anonym (Jag med)
    Anonym (M) skrev 2024-04-28 18:29:16 följande:
    Då blir det i så fall inte mycket att fundera på än att inte vara otrogen...är ju lite det tråden handlar om tänkte jag, vara otrogen eller ej. Ni måste ju kunna attrahera någon av de ni spanar in till att börja med
    Ja och det har hänt. Haft chans att ligga med andra kvinnor men hittills tackat nej. Vore skönt om man kunde sluta tänka på andra kvinnor på det sättet.
  • Anonym (Jag med)
    Husqvarna skrev 2024-04-28 06:44:30 följande:
    du beskriver det på pricken. sjukt jobbigt är det ibland
    Ja det är det. Och folk röstar ner en för att man låter som en mansgris. Men förstår nu att man inte rår för hur man känner.
  • Husqvarna
    Anonym (M) skrev 2024-04-28 17:07:14 följande:

    Hade ni ens haft en chans hos de där kvinnorna undrar jag


    nu är det så att jag har fått en hel del inviter men, många så tror jag inte att jag hade chansen, har för dåligt självförtroende.
  • Husqvarna
    Anonym (Lovebird) skrev 2024-04-28 18:23:10 följande:

    Jag befinner mig i samma sits som du, fast jag är kvinna. 


    44 år och lever också en relation sedan 10+ år där vi har barn ihop. Jag kan stundtals uppleva att längtan efter en romans blir så pass stor att jag nästan får ont i kroppen. Känner mig så livfull än och har många tankar på om detta är vad livetype ut på, där jag ska vara etc. Har svårt att förlika mig med tanken på att aldrig mer få uppleva smärtsamt ljuvlig förälskelse, spänningen precis när man tar mod till sig att närma en helt ny man på det sättet eller för den delen allting med nyhetens behag (för det är ju så gudomligt!). 

    Jag kan komma på mig själv med att leva mig in i karaktärer i filmer eller serier där romantiken svallar. Detta är olidligt! Jag vet inte heller vad jag ska göra åt det, men jag behöver få känna mig levande vilket jag inte gör när det är såhär. Det finns så mycket uppdämd längtan inom mig och jag behöver få leva ut den innan jag blir galen. Har aldrig varit otrogen, men... suck? 


    jag känner igen mig på pricken. men den där nyfikna, nyförälsken, kåtheten är gudomlig Oskyldig
  • Husqvarna
    Anonym (Jag med) skrev 2024-04-28 21:51:28 följande:
    Ja det är det. Och folk röstar ner en för att man låter som en mansgris. Men förstår nu att man inte rår för hur man känner.
    precis. bry dig inte om dem andra. Finns så många som inte vågar tänka utan för boxen.
  • Anonym (Lovebird)
    Husqvarna skrev 2024-04-29 17:47:06 följande:
    jag känner igen mig på pricken. men den där nyfikna, nyförälsken, kåtheten är gudomlig  // Oskyldig
    Javisst är den. Att aldrig mer få uppleva den känns som att sluta leva på ett sätt. Jag känner mig på tok för levande för att förneka mig själv den känner jag. Det är möjligt att andra i min ålder nöjer sig och mer eller mindre har gett upp för att det är tryggt, men jag känner mig fortfarande ung och blomstrande, jag vill inte vissna än. 
  • Husqvarna
    Anonym (Lovebird) skrev 2024-04-29 20:35:22 följande:
    Javisst är den. Att aldrig mer få uppleva den känns som att sluta leva på ett sätt. Jag känner mig på tok för levande för att förneka mig själv den känner jag. Det är möjligt att andra i min ålder nöjer sig och mer eller mindre har gett upp för att det är tryggt, men jag känner mig fortfarande ung och blomstrande, jag vill inte vissna än. 
    jag håller med dig till fullo. samtidigt som man har ett ansvar mot sin partner
Svar på tråden Börjat se upphetsande kvinnor överallt